Schaatsen met Jonggivers en Givers!

Datum:
29/01/2017 - 14:00
SCHAATSEN! Dé topactiviteit van deze maand! Deze namiddag vol winterpret wil je gewoonweg niet missen.

Kort samengevat:
Wat? Schaatsen met jonggivers en givers samen
Waar? Schaatspiste Kristallijn: Warmoezeniersweg 20, 9000 Gent. Voor vervoer rekenen wij op ouders (zie inschrijvingsformulier voor meer info!)
Wanneer? Zondag 29 januari 2017. We spreken af op de scouts om 14u, zoals een normale vergadering. Vertrek staat gepland om 14.15u. We vertrekken stipt op tijd, dus kom je te laat, dan zul je zelf moeten achterkomen. Het einde is voorzien rond 18u in Gent, dus omstreeks 18.45u zullen we terug in Boekhoute zijn.
Extra? De inkomprijs bedraagt 5,50 EUR. Gelieve dit geld contant te betalen aan het begin van de vergadering. Ook een dubbel paar dikke, lange kousen is aangewezen om geen blaren te hebben.

Vergeet je handschoenen niet!!

OPGELET: INSCHRIJVEN IS VERPLICHT! Dit kan via de volgende link: https://goo.gl/forms/aIAq86IuCKbHBhhC3
Gewoon klikken op de link en alle vragen invullen. Je krijgt achteraf een e-mail opgestuurd met een samenvatting van je antwoorden. De deadline voor inschrijvingen is vrijdag 27 januari. Op die manier kunnen we ons een duidelijk beeld vormen van het aantal leden dat meegaat en het vervoer.